مسئولان فکری به حال محور حادثه‌خیز باغرود کنند!
مسئولان فکری به حال محور حادثه‌خیز باغرود کنند!
در یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای پنجم شهر نیشابور رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورا گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر یک پراید و یک پژو ۲۰۶ وارد آیلند باغرود شدند و اینگونه اتفاقات مرتب در حال تکرار شدن است.



علی‌اکبر شکیبا افزود: ضروری به نظر می رسد تا در این شرایط مسئولان فکری به حال محور حادثه‌خیز باغرود کنند.
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم تا در هفته آتی جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود تا قبل از آنکه فاجعه‌ای در این ارتباط رقم بخورد، برنامه‌ریزی جدی برای حل مسائل ترافیکی این محور و پیشگیری از حوادث این چنین صورت بگیرد.

باید آتش زدن علف های هرز را حذف کنیم

کاظم صادقی رییس کمیسیون اداری و مالی شورا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه فضای سبز هر شهری ویترین آن است اظهار کرد: نابسامانی در وضعیت خدمات شهری و فضای سبز علاوه بر اینکه سبب آزار بصری شهروندان و مسافران می شود موجب هدر رفت سرمایه هم می شود.
وی گفت: در چند روز اخیر تنش هایی در فضای سبز به وجود آمده و طی گفت و گویی که با کارشناسان سیما منظر داشتیم متوجه شدیم که قراردادهایی که هر ساله با تانکر ها جهت آبیاری منعقد شده متاسفانه در سال جاری با تاخیر بوده ضمن اینکه شهرداری امکانات لازم را در اختیار سیما منظر قرار نداده و نتیجه این اهمال هم آسیب جدی به فضای سبز شهر در گرمای شدید این روز هاست.
وی با یادآوری این مطلب که شهرداری باید قراردادها را طی ماه های بهمن و اسفند می بست تصریح کرد: فصاهای سبز در بلوار جمهوری، بلوار آزادگان، جاده باغرود، حاشیه خیابان امام و همچنین حاشیه بلوار ۷۷ متری بعد از ترمینال و درختان پارک ۲۲۰ متری آسیب جدی دیده‌اند.
صادقی تاکید کرد: باید به نیروهای خدمات شهری گوشزد کنیم که باید آتش زدن علف های هرز را حذف کنیم.
احمد همت آبادی رئیس کمیسیون خدمات شهری گفت: در اوج گرما نباید دنبال آبیاری باشیم در بحت آبیاری متاسفانه قرار داد تانکرها خیلی دیر منعقد گردیده و اگر طی این دو روز رسیدگی نشود لطمات غیر قابل جبرانی به فضای سبز می رسد.
وی با اشاره به این مطلب که نیشابور در این حوزه دچار کمبود اعتبار و کمبود نیروی انسانی است خاطرنشان کرد: در روز های اخیر اگر برنامه خاصی نداشته باشیم به علت گرمای شدید و بادهای موسمی به راحتی دچار حریق می شویم.
زرندی گفت: پیشنهاد می کنم با فرماندار رایزنی کنیم و از کمک سایر سازمان ها برای ۱۵ روز بهره بگیریم تا از این شرایط خارج شویم.

  • نویسنده : فاطمه قاسمی
  • منبع خبر : خاتون شرق