نرخ پارکینگ ها در نیشابور افزایش می یابد
نرخ پارکینگ ها در نیشابور افزایش می یابد
اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور در جلسه علنی این شورا با افزایش تعرفه توقف خودرو در پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای نیشابور موافقت کردند‌.

در همین رابطه احمد همت آبادی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا در صحن علنی این شورا گفت: تعرفه خودرو در پارکینگ های حاشیه ای برای هر نیم ساعت نسبت به سال ۹۸ در دو خیابان اصلی امام خمینی (ره) و خیابان عطار از  ۶۰۰ به ۷۵۰ تومان و برای خیابان های پانزده خرداد، ارگ جنوبی و شمالی، فردوسی شمالی و جنوبی، فیاض بخش شمالی و جنوبی و عدالت از ۵۰۰ به ۶۲۵ تومان  افزایش می یابد.

وی ادامه داد: افزایش نرخ پارکینگ های غیر حاشیه ای در پارکینک های مسقف طبقاتی و غیرطبقاتی در ۳۰ دقیقه ابتدایی ۶۰۰ تومان و ۳۰ دقیقه دوم به بعد ۵۰۰ تومان و در پارکینگ های روباز و محصور تعرفه توقف خودرو در ۳۰ دقیقه ابتدایی ۵۰۰ و از ۳۰ دقیقه دوم به بعد ۴۲۰ تومان محاسبه می گردد.

شایان ذکر است این مصوبه پس از تایید در کمیته انطباق و استانداری قابلیت اجرای کامل دارد.

موافقت با فروش خودرو های فرسوده پسماند در مزایده

کاظم صادقی رییس کمیسیون اداری و مالی شورای پنجم با قرائت  لایحه سازمان مدیریت پسماند شهرداری، در ارتباط با فروش خودرو افزود: شورا با فروش خودرو از طریق مزایده موافقت نموده البته مبلغ و سود حاصله باید به کالاهای سرمایه ای به نفع سازمان تبدیل شود.این لایحه با موافقت تمامی اعضای حاضر در شورا مصوب گردید.

تعریض و بهسازی پل بلوار سی متری طالقانی

رییس کمیسیون عمران شورا گفت: جهت رفع مشکلات شهروندان ساکن در ضلع جنوب خطوط ریلی راه آهن، پل بلوار سی متری طالقانی تعریض و بهسازی می گردد.این لایحه نیز با اکثریت آرا مصوب گردید.

تقدیر از رییس انجمن روشندلان نیشابور

اعضای شورای پنجم در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید از رییس انجمن نابینایان نیشابور  با اهدای گل از وی قدردانی نمودند.

  • نویسنده : فاطمه قاسمی