به گزارش واحد روابط عمومی، دکتر غفوری به دلیل نایل شدن محمدحسن پارسا به افتخار بازنشستگی ضمن تقدیر از بیش از سه دهه خدمات مهندس پارسا در سمت های گوناگون ستادی و فنی، به ویژه حوزه بازاریابی، فروش و صادرات شرکت، در حکمی حسین بختیاری، مدیر کنونی واحد فروش را به عنوان «سرپرست معاونت بازاریابی و فروش» منصوب کرد.
مراسم تکریم معاون بازاریابی و فروش و معارفه سرپرست جدید این واحد، صبح امروز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل، قائم مقام و جمعی از معاونان و مدیران شرکت در محل دفتر مدیرعامل برگزار شد.
در متن حکم انتصاب سرپرست بازاریابی و فروش، آمده است:
«نظر به تعهد و تجارب تخصصی و رفتاری به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت بازاریابی و فروش» منصوب می شوید تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود، همفکری، مشارکت و با هماهنگی و همکاری سایر ارکان شرکت، زمینه تحقق چشم انداز فولاد خراسان را فراهم آورید.»
دکتر غفوری، با تاکید بر برنامه ریزی و سازماندهی فروش محصولات در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت، توجه جدی به جانشین پروری، شایسته سالاری و توانمندسازی نیروی انسانی و تعامل سازنده با سایر معاونین و مدیران شرکت و هم افزایی و تسریع امور اجرایی را به عنوان مهم ترین ماموریت های سرپرست جدید این حوزه تعیین کرده است.
انتصاب سرپرست جدید بازاریابی و فروش فولاد خراسان
برچسب ها
هفتمین اهدای عضو سال ۱۴۰۴ در نیشابور با رضایت خانواده یک کودک انجام شد
جانبخشی کودک ۸ ساله نیشابوری مرگ مغزی، آغاز زندگی دوباره برای بیماران نیازمند
پرنسسهای تازه نفس و بازتعریف نقشهای جنسیتی در جامعه ایران
شوخیهایی که جدیاند
تغییر ترکیب هیأتمدیره و مدیریت عامل مجتمع فولاد خراسان
خاتون شرق- دوشنبه گذشته آیین رسمی معارفه سرپرست و دو عضو جدید هیأتمدیره شرکت مجتمع فولاد خراسان در محل سالن جلسات مدیریت شرکت برگزار شد.
جانبخشی کودک ۸ ساله نیشابوری مرگ مغزی، آغاز زندگی دوباره برای بیماران نیازمند
خاتون شرق- هفتمین فرآیند اهدای عضو در نیشابور در سال ۱۴۰۴ با فداکاری خانواده یک کودک هشتساله انجام شد؛ اقدامی انساندوستانه که بار دیگر مفهوم زندگی را برای چند بیمار نیازمند بازتعریف کرد.
شوخیهایی که جدیاند
خاتون شرق- در روزگار ما، آنچه با طنز و شوخی دستبهدست میشود، گاه از جدیترین نشانههای تحولات اجتماعی است. این روزها شبکههای اجتماعی پر است از شوخیهایی که به ظاهر قرار است بخندانند، اما در لایههای زیرین خود، پرده از تغییراتی عمیق در ذهن و زیست روزمره مردم برمیدارند. شوخیهایی مانند: «مردا قدیما میرفتن جنگ، الان قهر میکنن و چتا رو هم دوطرفه پاک میکنن!» یا «پسرها دیگه پرنسس شدن، انتظار دارن ما پیشنهاد بدیم و با ماشین بریم دنبالشون!»
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.