قتل عام درختان در فرمانداری میان‌جلگه
قتل عام درختان در فرمانداری میان‌جلگه
خاتون شرق - براساس پیام های رسیده از سوی شهروندان به خاتون شرق مدتی قبل چند اصله درخت قدیمی در محوطه فرمانداری میان جلگه قطع شده است.

براساس پیام های رسیده از سوی شهروندان به خاتون شرق مدتی قبل چند اصله درخت قدیمی در محوطه فرمانداری میان جلگه قطع شده است.
برای پیگری این موضوع خبرنگار خاتون شرق با حسین عبدی فرماندار میان جلگه تماس می گیرد اما تا لحظه تنظیم این خبر تماس های خبرنگار خاتون شرق با وی به نتیجه نمی رسد.


در ادامه علی زروندی شهردار عشق‌آباد در این باره گفت: در پی تماس شهروندان و اعلام قطع تعدادی درخت در محوطه فرمانداری این شهرستان حراست شهرداری عشق‌آباد از محوطه فرمانداری بازدید کرد و قطع حدود ۱۵ اصله درخت کاج قدیمی تایید شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه موجب اعتراض شهروندان شده است اظهار کرد: معاونت فرمانداری میانجلگه در پاسخ به علت این حادثه مدعی شده تعدادی از این درختان خشک بوده و در محل درختان قطع شده قرار است سالن اجتماعات فرمانداری احداث شود.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان میان جلگه به خاطر شرایط آب و هوایی و باد شدید پرورش درختان به سختی انجام می شود و قطع این درختان هم بدون اطلاع و مجوز شهرداری توسط فرمانداری که خود متولی قانون است انجام شده است.‌‌
حال باید دید واکنش نهادهای نظارتی درخصوص این نقض آشکار قانون چه خواهد بود.