نوجوان نیشابوری بر اثر ضرب‌وشتم کلیه‌اش را از دست داد
نوجوان نیشابوری بر اثر ضرب‌وشتم کلیه‌اش را از دست داد
خاتون شرق - براساس اخبار رسیده به خاتون‌شرق هفته گذشته پسر نوجوانی براثر ترومای ناشی از ضرب و شتم به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل می‌شود و به علت آسیب وارده به کلیه‌اش عمل جراحی قرار می‌گیرد.

براساس اخبار رسیده به خاتون‌شرق هفته گذشته پسر نوجوانی براثر ترومای ناشی از ضرب و شتم به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل می‌شود و به علت آسیب وارده به کلیه‌اش تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
به گفته یک منبع آگاه براثر شدت آسیب وارده به این نوجوان پزشکان ناچار به خارج کردن یکی از کلیه‌های او می‌شوند.
مادر این نوجوان که نخستین بار خبر این حادثه را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود در گفت‌وگو با خاتون‌شرق مدعی شد: پسرم «یزدان» پنج‌شنبه شب گذشته به همراه دوستش با موتورسیکلت برای خرید به مغازه رفته بود که چند نفر با لباس بسیج در محدوده کال فرحبخش به آنان دستور ایست می‌دهند اما بچه‌ها از ترس توقیف موتور به راهشان ادامه داده و توقف نمی‌کنند.
وی اظهار کرد: این افراد که لباس فرم هم به تن‌ داشتند آنها را در حال حرکت دنبال می‌کنند و با باتوم چند ضربه می‌زنند که یکی به رکاب موتور و دیگری به پهلوی پسرم می‌خورد به طوری که وقتی پسرم را جلو درب خانه آوردند از شدت درد قادر به ایستادن نبود و پهلویش ورم کرده بود که سریعا او را به بیمارستان رساندم.
پس از مراجعه به بیمارستان دکتر گفت عمل سختی در پیش داریم و باید کلیه چپ او کاملا تخلیه شود و قسمتی از طحالش هم آسیب دیده است.
وی با بیان اینکه پیگیر پرونده شکایت است اظهار کرد: برای پیگیری شکایتم به پزشکی قانونی هم مراجعه کرده‌ام و گفته‌اند در حال بررسی موضوع هستند.
دستگاه قضایی به طور جدی پیگیر این ماجرا است
حسین اردمه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با خاتون‌شرق در رابطه با این ماجرا اظهار کرد: در این ارتباط برای ارجاع و پیگیری جدی پرونده به کلانتری پیام دادم و حتی خود حفاظت سپاه پیگیر و خواهان رسیدگی به این پرونده هستند تا این ماجرا به درستی مدیریت بشود.
وی افزود: به کلانتری هم تاکید کردم سریع‌تر گزارش این حادثه ارسال شود و به خانواده حادثه دیده هم اعلام کنند ما آماده رسیدگی و دریافت شکایت و ارجاع آن به مقام قضایی هستیم علی‌رغم اینکه شاکی باید خودش به دفاتر خدمات قضایی برای شکایت مراجعه کند.
دادستان نیشابور تصریح کرد: دستگاه قضایی به طور عادلانه برابر قانون به هر دو موضوع رسیدگی خواهد کرد بدون اینکه مماشاتی صورت بگیرد و ما از کسی که به او ظلم شده باشد تظلم خواهی می‌کنیم.
وی افزود: اگر در این حادثه رعایت قانون نشده باشد و مصداق دفاع مشروع نباشد و اگر یک کلیه هم از کار افتاده باشد این جرم جنبه عمومی پیدا می‌کند اما با اینکه برخی دنبال جوسازی و ملتهب کردن فضا باشند مخالفیم و به هیچ‌وجه چنین اتفاقاتی در شهرستان نباید بیفتد.